Personalizarea produselor promoționale și a cadourilor business are ca principal scop promovarea eficientă a brandului sau a companiei dumneavoastră.

Încă de la apariția lor, din secolul XVIII, obiectele promoționale s-au clasat în topul celor mai bune mijloace de promovare ale unei companii sau afaceri. Distribuirea de produse și materiale personalizate aduc un real beneficiu de imagine, contribuind la crearea unei legături puternice și stabile între brand-ul promovat și clientul final. Produsele promoționale transmit un mesaj în subconștientul consumatorului sau a partenerilor de afaceri, amintindu-le zilnic de brandul sau compania dumneavoastră, atunci când vad produsul personalizat. Produsele promoționale prezentate pe site-ul quickpromo.ro pot fi imprimate cu sigla, textul sau mesajul dorit, prin una din metodele de mai jos, în funcție de cantitate, număr de culori și suport de imprimare.

Metode de personalizare

Tampografie icon

Tampografie

Tampografia este concepută pentru imprimarea obiectelor neregulate și a suprafețelor plane, pe suport de plastic, metal, carton, piele, ceramică, sticlă sau lemn. Tampografia (cunoscută în engleză ca și “Pad Printing”) reprezintă o tehnică de printare care poate transfera imagini bi-dimensionale (2D) pe obiecte tridimensionale (3D). Elementele cheie ale acestei tehnici le constituie clișeul, vopseaua și tamponul. [Citește mai mult...]

Gravură laser icon

Gravură laser

Gravura laser este o procedură de inscripționare a obiectelor din metal, lemn sau plastic realizată cu ajutorului laserului, un dispozitiv optic care generează un fascisul de lumină. Cu ajutorul acestei tehnici de printare, raza laser focalizată pe material și deplasată pe acesta, are ca efect vaporizarea unui strat superficial din acel material. Raza laser urmează un model realizat de un software specializat instalat pe un calculator. [Citește mai mult...]

Print digital icon

Print digital

Printul digital este o tehnică de imprimare cu jet de cerneală pe obiecte promoționale plate și în formă de 3D. Imprimarea este posibilă până la marginea suprafeței produsului, de la un simplu text și până la imagini de înaltă definiție, permițând ca dimensiunea logo-ului sau a imaginii să fie mai mare decât la tampografie. Printurile digitale sunt rezistente la decolorare, se pot expune timp îndelungat la soare fără a fi compromisă calitatea printului și a imaginii și sunt rezistente la zgârieturi. [Citește mai mult...]

Doming icon

Doming

Domingul este o combinație a unui logo imprimat pe un autocolant și o rășină epoxidică sub forma unui gel transparent care se aplică pe autocolant și rezultă un frumos balon transparent. Rășina nu este doar un cristal clar, ci protejează imaginea de jos împotriva zgârieturilor și acordă o dimensiune în plus a imaginii, amplificând logo-ul. Domingul sau eticheta volumetrică reprezintă tehnica care oferă personalizării plane, sau ușor curbate, efectul 3D. [Citește mai mult...]

Transfer ceramic icon

Transfer ceramic

Transferul ceramic reprezintă o imprimare serigrafică aplicată mai întâi pe materialul ceramic care mai apoi este copt într-un cuptor la o temperatură de 700 °C. Această tehnică este extrem de rezistentă și durabilă întrucât în timpul procesului de coacere porii ceramici se dilată iar vopseaua se întrepătrunde cu materialul ceramic. Transferul ceramic se pretează în mod special pe cănile sau paharele din ceramică. [Citește mai mult...]

Sublimare icon

Sublimare

Din punct de vedere fizic, sublimarea reprezintă fenomenul de trecere a unei substanțe din stare solidă, direct în stare gazoasă, fără a mai trece prin stare lichidă. Acest proces are loc cu absorbție de căldură. În domeniul imprimării sublimarea este folosită să descrie cernelurile activate prin încălzire care, la temperaturi mari, se transfomră în gaz și au abilitatea de a forma o legătura chimică cu suprafețele din poliester sau acrilice. [Citește mai mult...]

Serigrafie icon

Serigrafie

Serigrafia este una dintre cele mai folosite metode de personalizarea a textilelor promoționale.Serigrafia reprezintă un procedeu tehnic de imprimare pe suprafețe netede ce constă în aplicarea pe materialul ce se imprimă a unui strat de cerneală printr-un șablon cu decupări prevăzut cu o sită fină. Imaginea realizată prin serigrafie este formată dintr-un număr de puncte care este dat de numărul de ochiuri ale sitei.[Citește mai mult...]

Transfer serigrafic icon

Transfer serigrafic

Transferul serigrafic constă în aplicarea logo-ului sau a siglei pe hârtia de transfer serigrafic, folosind o imprimantă cu jet de cerneală, și apoi cu ajutorul unei prese termice se transferă imaginea pe materialul promoțional textil. Presa pentru transfer serigrafic reprezintă o cale grozavă de a pune numele sau sigla companiei pe echipamentele de lucru sau chiar pe accesoriile utilizate la birou: portofele, genți. [Citește mai mult...]

Broderie icon

Broderie

Broderia reprezintă o metodă grozavă pentru decorarea articolelor de îmbrăcăminte și alte produse textile cu diverse întrebuințări. În trecut această artă se realiza manual iar după un timp a început să se folosească mașina de cusut, dar mișcarea gherghefului în care era prins materialul de brodat se realiza tot manual. Tehnologia a progresat iar acum broderia este computerizată și împreună cu tehnici speciale, această tehnică este cea mai apreciată metodă de înfrumusețare a materialelor textile promoționale, cu un impact vizual deosebit. [Citește mai mult...]

Direct to garment icon

Print DTG

Printul DTG (prescurtarea denumirii din engleză “direct to garment”) este una dintre cele mai folosite metode de imprimare a textilelor, mai exact imprimarea direct în țesătură cu un tip special de cerneală. Este cunoscut și sub numele de imprimare digitală sau imprimare direct pe material.Comparativ cu serigrafia, care lipește un strat de culoare peste materialul textil, DTG pătrunde direct în fibre, ceea ce înseamnă că nu se va simți cerneala atunci când se atinge materialul. [Citește mai mult...]

Timbru sec icon

Timbru sec

Timbrul sec  sau imprimarea în relief este un proces în care sigla sau textul este presat în articol prin folosirea ștanței. Timbru sec reprezintă o tehnică de printare cu o gamă largă de aplicare în general pe agende personalizate dar și pe alte produse promoționale personalizate. Timbrul sec se folosește pentru a personaliza macanic produsele promoționale din piele naturală sau piele ecologică, prin aplicarea unei ștanțe din zinc încălzită și aplicată pe suprafața produselor. [Citește mai mult...]

Folio icon

Folio

Folio are la bază o folie specială de culoare aurie sau argintie care se imprimă pe suprafața dorită utilizând același procedeu ca și în cazul timbrului sec. Dacă materialul din care sunt confecționate coperțile nu permite utilizarea timbrului sec, aplicațiile folio sunt o excelentă opțiune pentru personalizarea agendelor de birou sau de buzunar. Folio se pretează pe mape de prezentare, cărți de vizită, flyere, broșuri, suprafețe plastifiate sau lăcuite, agende din mușama sau vinilin, unde calitatea imprimării necesită finisaje deosebite. [Citește mai mult...]


Abonează-te la newsletterul nostru și fii la curent cu noutățile

Urmărește-ne pe rețelele de socializare